تخطى إلى المحتوى
الصفحة الرئيسية » تسويق » تسويق رقمي

تسويق رقمي

اتجاهات الجمهور نحو تأثير التصميم التفاعلي على نجاح الحملات الرقمية: دراسة ميدانية

Audience Attitudes Towards the Impact of Interactive Design on the Success of Digital Campaigns: Field Study بيانات الباحث برنامج ماجستير الإعلام الرقمي، كلية الإعلام والتسويق، جامعة ميدأوشن، الإمارات برنامج ماجستير الإعلام الرقمي، كلية الإعلام والتسويق، جامعة ميدأوشن، الإمارات برنامج ماجستير الإعلام الرقمي، كلية الإعلام والتسويق، جامعة ميدأوشن، الإمارات [email protected] أستاذ… اقرأ المزيد »اتجاهات الجمهور نحو تأثير التصميم التفاعلي على نجاح الحملات الرقمية: دراسة ميدانية

Evolution of Digital Marketing: How the developments in digital marketing helps provide information by re-shaping the process of the speed and convenience of acquiring the information: A Conceptual Framework

بيانات الباحث Assistant Professor of Marketing, College of Business, Rabigh Branch, King Abdulaziz University, Kingdom of Saudi Arabia ملخص البحث The unprecedented growth of the Internet digital revolution has led to changes in the marketing environment forcing marketers to rethink almost everything they do. The internet is actually a hybrid… اقرأ المزيد »Evolution of Digital Marketing: How the developments in digital marketing helps provide information by re-shaping the process of the speed and convenience of acquiring the information: A Conceptual Framework