تخطى إلى المحتوى
الصفحة الرئيسية » تسويق

تسويق

أثر الإعلام الرقمي على تنمية مهارات التفكير النقدي لدى طلاب المرحلة المتوسطة: دراسة ميدانية

The impact of digital media on the development of critical thinking skills among middle school students: A field study بيانات الباحث ماجستير الإعلام الرقمي، كلية الإعلام والتسويق، جامعة ميد أوشن، الإمارات العربية المتحدة [email protected] كلية الإعلام والتسويق، جامعة ميد أوشن، الإمارات العربية المتحدة DOI البحث https://doi.org/10.59992/IJSR.2024.v3n12p9 ملخص البحث هدفت هذه… اقرأ المزيد »أثر الإعلام الرقمي على تنمية مهارات التفكير النقدي لدى طلاب المرحلة المتوسطة: دراسة ميدانية

دور الإعلام الرياضي في نشر الثقافة الرياضية بالمجتمع السعودي

The role of sports media in spreading sports culture in Saudi society بيانات الباحث باحث دكتوراه، الإعلام الرقمي، كلية الإعلام والتسويق، جامعة ميد أوشن، الإمارات العربية المتحدة [email protected] كلية الإعلام والتسويق، جامعة ميد أوشن، الإمارات العربية المتحدة DOI البحث https://doi.org/10.59992/IJSR.2024.v3n12p10 ملخص البحث تهدف الدراسة الحالية إلى تحديد وسائل الإعلام الرياضي… اقرأ المزيد »دور الإعلام الرياضي في نشر الثقافة الرياضية بالمجتمع السعودي

أثر التسويق الخفي بأبعاده على التزام العميل بالتطبيق على عملاء شركة المراعي بالسعودية: دراسة حالة

The Impact of Hidden Marketing and its Dimensions on Customer Commitment with the Application on Almarai Company Customers in Saudi Arabia: A Case Study بيانات الباحث ماجستير إدارة أعمال، كلية جدة العالمية، جدة، المملكة العربية السعودية [email protected] أستاذ مساعد بقسم إدارة الأعمال، كلية جدة العالمية، جدة، المملكة العربية السعودية DOI… اقرأ المزيد »أثر التسويق الخفي بأبعاده على التزام العميل بالتطبيق على عملاء شركة المراعي بالسعودية: دراسة حالة

Artificial Intelligence-Powered Customer Experience Management (Moving from Mass to Hyper-Personalization in light of Relationship Marketing)

Author Associate Professor, Marketing, University of Tabuk, Kingdom of Saudi Arabia [email protected] Paper DOI https://doi.org/10.59992/IJSR.2024.v3n6p9 Abstract This study aims to shed light on the phenomenon of Customer Experience (CX) enhanced by Artificial Intelligence (AI) as a Sustainable Competitive Advantage (SCA) for the relationship marketing industry in general, and Customer Relationship… اقرأ المزيد »Artificial Intelligence-Powered Customer Experience Management (Moving from Mass to Hyper-Personalization in light of Relationship Marketing)

اتجاهات الجمهور نحو تأثير التصميم التفاعلي على نجاح الحملات الرقمية: دراسة ميدانية

Audience Attitudes Towards the Impact of Interactive Design on the Success of Digital Campaigns: Field Study بيانات الباحث برنامج ماجستير الإعلام الرقمي، كلية الإعلام والتسويق، جامعة ميدأوشن، الإمارات برنامج ماجستير الإعلام الرقمي، كلية الإعلام والتسويق، جامعة ميدأوشن، الإمارات برنامج ماجستير الإعلام الرقمي، كلية الإعلام والتسويق، جامعة ميدأوشن، الإمارات [email protected] أستاذ… اقرأ المزيد »اتجاهات الجمهور نحو تأثير التصميم التفاعلي على نجاح الحملات الرقمية: دراسة ميدانية

Evolution of Digital Marketing: How the developments in digital marketing helps provide information by re-shaping the process of the speed and convenience of acquiring the information: A Conceptual Framework

بيانات الباحث Assistant Professor of Marketing, College of Business, Rabigh Branch, King Abdulaziz University, Kingdom of Saudi Arabia ملخص البحث The unprecedented growth of the Internet digital revolution has led to changes in the marketing environment forcing marketers to rethink almost everything they do. The internet is actually a hybrid… اقرأ المزيد »Evolution of Digital Marketing: How the developments in digital marketing helps provide information by re-shaping the process of the speed and convenience of acquiring the information: A Conceptual Framework